DIY zokniból nyulat :)

Hamarosan itt a húsvét így a mai kis kreatív elfoglaltságom még aktuálissá is válik :) nemrégiben valahol az interfészen :D láttam egy tök jó kis ötletet amit rögtön elraktároztam az agyamban, kivéve azt hogy hol is láttam :P szóval most megmutatom nektek hogyan is lehet megunt vagy gyerek által kinőtt zokniból cuki nyulacskát varázsolni és ha valaki esetleg tudja a forrást súgja meg és visszamenőleg megjelölöm, de remélem az én megvalósítási bemutatóm is segíteni fog annak aki el szeretné készíteni a nyuszit :)



Amire szükségünk lesz:
  • zokni
  • olló
  • vatta tömőanyagnak
  • toll/filctoll
  • cérna
  • hímzőfonal
A választott zoknit a bokarészénél kettévágjuk olyan hosszúságban amilyen hosszúnak szeretnénk hogy legyen a nyuszi füle ( 1.kép) illetve az alját a zokninak kivágjuk, ha hosszabb zokni mint nálam is volt lehet többet is vágni az aljából de ez ráér akkor is mikor már kitömtük. Ha a vágással megvagyunk, kifordítjuk és a fül részek oldalait szépen végig varjuk.

Miután ezzel végeztünk visszafordítjuk, és jóóól megtömjük a nyuszinkat vattával (2.kép), mindenki úgy ahogy szeretné :) kövér nyuszi, hosszú nyuszi ki hogyan akarja. Ha már kellően megtömtük, és meg vagyunk elégedve a figura formájával akkor az alját is eldolgozzuk, én simán zsákvarrást csináltam aztán kicsit még leöltögettem hogy ne legyen csúcsos az alja és kész is :) (3.kép)

Megrajzoljuk az arcát a hímzéshez, de akár lehet csak textil vagy alkoholos filccel is rajzolni és úgy hagyni, vagy gombokat használni, ez már mind egyén függő :) (4.kép) én a rajzot kihímeztem, bár igaz ami igaz kb. 9 éves korom óta nem hímeztem, de nem lett olyan vészes szerintem :D és ezzel az oktatás véget is ért, elkészült a nyulacskánk :) (5. kép)

Az első szám nyúl kockás fülű lett, de hamar túl is adtam rajta, anyukám átvitte a szomszédba hogyha jönnek a szomszéd unokaöcsiké és unokahúga megkaparinthassák :) így hirtelen felindulásból készítettem még egyet, ezúttal egy szürke-fehér nyuszit, de őt már megtartom magamnak ;)
(6.kép)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!