Ajándéktippek 1.

Egy hét van még karácsonyig, és én olyan ügyes voltam, hogy már megvettem vagy elkészítettem az összes szerettem ajándékát sőt! már be is csomagoltam őket ;) úgyhogy nagyon büszke vagyok magamra :D azonban tudom van olyan aki még biztosan vásárol az utolsó héten is, vagy mert eddig lusta volt vagy csak éppen nem találta meg azt amit keresett, így úgy gondoltam készítek egy kis segítséget, néhány ajándékötlettel, legtöbbjük az interneten található, természetesen már nem biztos hogy ha rendel az ember az megérkezik a héten,bár ha még a hét elején leadjátok a rendelést akkor van esély, ha viszont mégsem akkor az ötlet attól még hasznos lehet később. Ma először is a hölgyek lesznek terítéken, kislányok, testvérek, feleségek, anyák, nagymamák :)




Apróságoknak:


Bebibolt édes macijai minden pindúr-pandúrnak
nagy örömet szerezne, hiszen minden apróságnak kell az életébe egy mackó :)

Méretük: 20 x 12 cm; 17 x 12 cm
Kézzel készített, az ára pedig csak 990 Ft



 
Ruhás ládika a Fairplaytrade - től. Nagyon szimpatikus kis bolt, javarészt bölcsődéknek, óvodáknak és iskoláknak forgalmaznak, de egyénileg is rendelhetünk. A termékek szuperek, nem éppen a mű kategória, rengeteg fa és természetes anyagokból készült játék, különböző fejlesztő dolgok.

Kati és Pisti ruhás ládikája 14 teljes öltözetet rejt, melynek köszönhetõen a gyermekek kedvükre öltöztethetik a 2 babát. A figurák 10 cm magasak, így bababútorainkkal is méretarányosak. 

Az ára kicsit borsosabb de nem műanyag egysze használatos szóval szerintem megéri.
5990 Ft


 Piroska és a farkas ujjbábok, szintén az előbb említett Fairplaytrade - től. Az esti mesét igazán feldobja, ha anyuka vagy éppen apuka el is játssza a történetet ;) a kicsik egész biztosan értékelni fogják.
Az ára 2490 Ft



Nagyobbaknak:

Nagyobb kislányoknak már kiváló ajándék lehet egy könyv is. Most példának a Balett Iskola első kötetét Álom lábujhegyen -t hoztam, hisz szinte minden kislány álmodozik legalább egyszer arról hogy híres táncos lesz ha felnő. így ez a könyv remek választás lehet. Képekkel illusztrált, a betűk még szép nagyok benne, szóval a nem éppen könyvmoly típusú gyerek kis könnyedén megbírkózhatnak vele :)
Az ára a Libri könyvesboltokban: 1999 Ft
A Libri webáruházában pedig: 1899 Ft


Gipszkiöntő készlet, vagy bármilyen kreatív elfoglaltságot biztosító ajándék, például, gyöngyfűző, hűtőmágnes vagy matricakészítő készlet, mind-mind szuperek szerintem. Én magam is imádok kreatívkodni és ügyködni így nagy mértékben támogatom az ilyesmit :) és nem elhanyagolható hogy a lurkókat ezzel jó ideig le lehet kötni :D már amennyiben érdekesnek vélik az efajta mókát ;)
Termékinfó: Ideális belépő készlet a gipszmodellezés világába! Keverd össze a gipszet, öntsd ki a formába, utána hagyd a szobrot egy napot száradni, majd fesd ki, ahogy neked tetszik! Az elkészült halak, polipok és kagylók még szobadíszként, kitűzőkként is megállják a helyüket!
Tartozékok: 1 db gipszkiöntő sablon, 1 csomag gipsz, 6 tégely festék, ecset, 5 db kitűző tű, használati utasítás
A játéknet oldalán az ára pedig csak 2490 Ft


Barbie. Igen én bizony adnék egy esélyt a szőkeségnek, én imádtam barbiezni, amikor apukám kiment külföldre dolgozni akkor kaptam egy gyönyörű igazi fogorvos barbiet mindenféle csuda kiegészítővel és egy barna lovas barbiet, a mai napig féltve őrzöm őket. Manapság egyre többet hallom hogy a barbie lealacsonyítja a kislányokat és rosszra neveli őket stb. szerintem ez baromság, én nem hiszem hogy a lányok attól lesznek khmm rossz erkölcsűek mert barbieztak gyerekkorukban :/ de persze mindenkinek más a véleménye erről, mindenesetre Barbie-t sokfélét és sok helyen kaphatunk én ma ismét a játéknet-ről hoztam egyet,
az ára pedig : 6190 Ft


Testvérnek, barátnőnek:

Ékszer. Szerintem egy jól megválasztott ékszerrel, egy nőnél sem lőhetünk mellé, még akkor sem ha az illettő éppen nem annyira ékszerviselő típus. A lényeg hogy ismerjük az ajándékozni kívánt személyt és a személyisége alapján válasszunk.
Én most a Cseresznyéslány ékszert hoztam. Kingától már nekem is van nem is egy nyakláncom, amiket személyesen ő készít süthető gyurmából. Idén rendelést már nem vállal viszont a Meska boltjában van még egy két gazdátlan csoda, mint pl.: ez a kis mézeskalácsember nyyaklánc mindössze 1927 Ft - ért.

Tonymoly zsebnyuszi arcpermet :))) a BB krém forgalmazóitól, én személy szerint már régóta ácsingózom egy ilyenre, egyrészt mert ííírtó cuki, másrészt mert igen csak hasznos dolognak tartom.
Termékinfó:
Különlegesen tiszta (Celtic Water) ásványvízzel, gyümölcs-, és zöldségkivonatokkal ápolja a bőrt. Gyorsan beszívódik, kis méretének köszönhetően bárhová magaddal viheted, és napközben is felfrissítheted a bőröd. Napközben smink fölé is használható, de strandon, vagy a reggeli rohanásban is jó szolgálatot tehet.
A fehér száraz bőrre, a rózsaszín pedig zsíros bőrre való. Az ára pedig: 3290 Ft



Postbook. Erről a nagyszerű dologról Urban : Eve blog írójának Viának egyik bejegyzésében olvastam, olvassátok el ti is. A postbook, megálmodói egy házaspár, a kis zsebkönyvben pedig minden napra jut 4 befejezetlen mondat amiket ők találtak ki, és ránk vár a feladat hogy azokat kiegészítsük, pl.: ,, ma arról álmodoztam, hogy: " vagy  ,, ma rávettem valakit arra hogy: " stb. A könyvecskét különböző belsővel lehet megvásárolni, és ha szeretnénk még egyedibbé tenni, akkor külön vásárolhatunk hozzá borítót is :)
A postbook ára : 1990 Ft
A borító ára: 600 Ft

Feleségeknek, anyukáknak, nagymamáknak:

Kézműves szappan a Meskáról. Nemrégiben rendeltem a képen látható szappan készítőjétől, aki a Gourmanszappan néven árul, mindenféle szuper testápoló terméket, ajakbalzsamot, szappant és dezodort, mindezeket természetesen ő maga készíti. Én levendulásat rendeltem még nemrégiben, amely Shea vajból,kókusz olajból, olíva olajból, levendula 100% illóolajból és virágzatból áll, egyszóval csupa-csupa jó dologból. Már nemsok minden van nála raktáron érdemes benézni. Ez a tussah selyemszappan amit belinkeltem például csak 328 Ft

Mylo szemmaszkkal még csak nemrégiben találkoztam, szintén a Meskán de annyira meggyőző a termékleírás és a vásárlók pozitív értékelései, hogy engem megdumált :D
Termékinfó: A Mylo teljes egészében saját kézzel készül. Anyaga kizárólag 100% pamut, benne lenmag és levendula keverékével. Most akciósan meg is vásárolhatjátok 2870 Ft -ért, a hétköznapi teendőkben megfáradt, anyukáknak, feleségeknek jó ajándék lehet :)

Parfüm. Én a múlt héten vettem meg ezt a csodálatos Mexx Pure parfümöt (szerintem a Mexx még soha nem csinált rossz parfümöt :D hihetetlen ) a Dm-ben ahol most fél áron kaphatóak a parfümök, így érdemes ellátogatni, hisz most a nagyobb márkák illatait is megengedheti magának az aki amúgy nem szánna rá annyit.  :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!