Karácsonyi ajándékok kézzel

Most hogy lassan az év végére érünk, elérkezett az egyik számomra legkedvesebb időszak, a karácsonyi készülődés ideje. Ami többek között a kreatív időszakot is jelenti nálam, ma pedig megmutatom mik készültek eddig a "gyáramban". Néhányat saját célra néhányat pedig megrendelésre készítettem és nagyon remélem hogy azokhoz akikhez kerülnek majd nagyon örülnek neki :) 



Így indultam neki a múlt hétvégének :)


Először is elkészítettem az idei adventi koszorúmat. Az előző két évben egy vesszőből font, szintén saját készítésű volt, de azt meguntam és most újat készítettem, még lehet alakítok rajta, de első körben így néz ki. Idén a minimalista stílusra fektettem a hangsúlyt, nem akartam nagyon csillogó-villogót :D


A péntek estém teljes mértékben egy bizonyos projekttel telt, ez pedig nem más volt mint a házi hógömb készítése. Már jó sok évvel ezelőtt olvastam róla a neten, de elsőre túl bonyolultnak tűnt, főleg a hozzávalók beszerzése, de idén olyan sok kis mini befőttes üveget halmoztam fel, hogy eldöntöttem azért is megcsinálom. A két fő hozzávalóm most is hiányzott amikor neki fogtam, az egyik a desztillált víz volt a másik pedig a glicerin. Több helyen olvastam hogy nehéz beszerezni manapság a patikákban mert csak receptre adják stb. így ezt alapból kihagytam, helyette próbálkoztam babolajjal amit szintén az interneten olvastam, most nem részletezném mit kínlódtam vele :D a lényeg hogy az nem válik be. A desztillált víz viszont igen, amit sikerült végül beszerezni mivel a drága zuracskámnak volt a kocsijában. Persze erre már csak akkor hívta fel a figyelmem mikor századjára próbálkoztam a sima vízzel összehozni a dolgokat!
Szóval amiből végül lett a csoda:
pici befőttes üveg (pl.: paradicsom sűrítményes)
műanyag figura (tescoból, karácsonyfa díszként árulják 238 Ft-ért )
desztillált víz
hungarocell
szilikonos ragasztó
csillámpor

és több óra kísérletezés és az egész szobát beterítő csillámpor hullás után íme a szép házi hógömb szeretettel készítve :P


a többiek elkészítése már nagyon egyszerű volt, igazán szép ajándék szerintem és a csillámpor nem hullik le a vízben olyan hamar a mint a gyári műanyag reszelékes társaik.

Most pedig jöjjenek a decoupage-olt dolgok, az elsőt sógornőmnek készítem, két ékszeres doboz lesz, két kislánynak :)


A második szintén egy ékszeres doboz, ezt Edit barátnőmnek készítettem, a szalvétát ő választotta hozzá szerintem telitalálat, olyannyira hogy én magam is beleszerettem, szóval lehet lesz még egy köröm a hobbiboltba :P





Az utolsó dobozt én adom majd ajándékba, persze a doboz is ajándék de a lényeg az lesz ami benne van, de ez egyelőre még titok, hogy kinek és hogy mit, majd karácsony után esetleg megmutatom :) 


Ti készítetek valamit saját kézzel karácsonyra a szeretteiteknek, vagy inkább a boltban veszitek meg?

6 megjegyzés:

  1. azok az üveggömbök nagyon jók - én is szeretnék egyszer csinálni :) a dekupázsolt dolgokat meg mindig napokon keresztül készítem, hogy aztán végre tökéletes legyen :) http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Köszi, még készül majd két gömb egy mikulásos és egy karácsonyfás, nagy lett rá hirtelen a kereslet itthon :D

    VálaszTörlés
  3. Ilyenkor úgy irigyellek ! csodás dolgokat csinálsz !!!! Így persze egyszerűnek tűnnek ahogy leírod, de én pl abszolút tehetségtelen vagyok, és ha vmi nem sikerül totálisan kiakadok :D :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Phuu hát kiakadás volt bőven meg eszközök hajigálása :D Balázs mesélhetne... de makacs vagyok nem adom fel :DD

      Törlés
  4. Ezek a dobozok hogy készültek? Hogyan marad rajtuk a szalvéta? Köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A dobozok hobbyboltban kapható decoupage ragasztóval készülnek. A szalvétát ráhelyezem a dobozra ecset segítségével átkenem a ragasztóval, majd ha megszárad megnedvesített ecsettel még egy rétegben, mivel az enyém ragasztó és lakk egyben de lehet külön kapni ragasztót és a lakkot ebben az esetben egyszer a ragasztóval másodjára pedig csak simán a lakkal átkenjük hogy tartós maradjon a felület. :)

      Törlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!