Adventi naptár - Minimál

Gyerekkoromban gyakran kaptam adventi naptárat a szüleimtől és persze minden nap vártam, hogy kinyithassak egy újabb ablakocskát, bevallom néha nem is bírtam kivárni a következő reggelt ;) De az elmúlt években már csak magamat leptem meg a legolcsóbb - leggagyibb kalendáriummal, már nem volt ugyanaz mint rég. Idén viszont eldöntöttem hogy ahelyett hogy magamnak vennék naptárat, inkább Balázst lepem meg eggyel, méghozzá saját készítésűvel.

Nagyon sok jó ötlet van fent a neten, főleg a külföldi honlapokon, szóval van miből válogatni, és később remélem ennek majd hasznát veszem, ha lesznek gyerekeim, most azonban valami egyszerűbbet, kicsit fiúsíthatóbb verziót szerettem volna és hálistennek sikerült is megtalálnom a megfelelőt. 



Az eredeti ötlet ( ITT )

A kis gyufásdobozokba kerülhetnek cetlik amik beválthatók pl.: közös mozizásra, vacsira stb. én viszont ilyet már adtam tavaly karácsonyra Balázsnak úgyhogy most csak szimplán csoki került bele, finom MILKA SINGLES :P


Ma pedig át is adtam neki ugyanis délután ő is meglepett egy adventi naptárral, ami abszolút nem a legolcsóbb-leggagyibb verzió idén :)))


Imádom (L)

2 megjegyzés:

  1. Tök jó. :) Nekem nagyon tetszik. :P Lehet én is megvalósítom. :D

    VálaszTörlés
  2. Milka :D :P a gyengém, pedig én nem vagyok csokifüggő típus! Nálunk még az adventi naptár nem működő dolog... állandó alkudozások után 2-3 napnál tovább nem lehet elhúzni hogy teljesen kiürüljön :D

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!