Wishlist - Műszaki cikkek

 Említettem már, hogy szeretnék, állandó jellegű postokat, és ugye van már nekünk szép magyarosan bűnös postunk, de most újítok :) ezentúl jelenkezem majd az úgy nevezett kívánságlistával, különböző témákban.

A mai a műszaki cikkeké lesz, amikre vágyom vagy amelyeket tervezem, hogy meg veszek a közel jövőben.
Az első a listámon jelenleg egy fényképezőgép. Persze már nem egy 20.000 Ft-os kis minire gondoltam, hanem egy komolyabbra, amellyel már tényleg aktívan fényképezhetek és gyakorolhatok. Elég nagyot álmodtam, valószínűleg még nem most fogom megvalósítani, de érzem, hogy meg lesz. Nem tudom megmagyarázni, de tudom :) (biztos hatodik érzék :D ) na de nem szaporítom a szót megmutatom, hogy kb. milyenre is gondoltam, persze még semmi sincs kőbe vésve. Az ára khmm hát nem kevés, de szerintem nagyon megéri egy ilyen gyönyörű tükörflexes gépért. Ha a képre kattintotok behozza a bolt linkjét, akit érdekel meg tudhat sok érdekes információt róla. 
Gyönyörűsééééég / 126.000 Ft :S :DDD


 A második a listán egy e-book olvasó. Történetesen egy Kindle már régóta szemezek egy ilyennel, de eddig úgy voltam, hogy bőven meg vagyok nélküle ráadásul, én még régimódi lány vagyok, és imádom a könyv illatát meg az érzését, ugyanakkor már felkeltette az érdeklődésemet, mert élmény mikor az amúgy is dugig táskámba megpróbálok bele gyömöszölni egy 600 oldalas könyvet cipelem egész nap aztán pont nincs is ahhoz kedvem, hogy azt olvassam. Az olvasóra meg egyszerre több könyvet is rá tudok tölteni, plusz zenét, ráadásul van rajta wifi is így még internetezésre is jó, persze nem arra lett kitalálva szóval nem tábla pc vagy netbook, de ha szükség van rá kéznél van.
Ami meggyőzőt végül is, azt Andi blogjában olvastam tegnap, ő nem rég szerezte be és nagyon imádja. Szóval ez a kis gép nem rendelkezik háttérfénnyel, így teljesen olyan mint ha papírt olvasnánk, nem rontja a szemet és a szemüvegeseknek még jobban kedvez mint a könyv hisz állíthatunk rajta betűméretet, sorközt mindent. Aláhúzhatjuk közben kedvenc részeinket és később egybe visszaolvashatjuk, tölthetünk rá szótárt így még nyelvtanuláshoz is jó. Szóval nálam viszi a prímet :)) persze aki nem olvas olyan sokat azt nyilván abszolút hidegen hagyja ez a kis kütyü, de én elviselném, ha megdobnának vele :D
Itthon olyan 70.000 Ft körül van :O báháhá na annyiért nem kell, de Andi külföldről rendelte és szállítással együtt volt olyan 160 dollár ami ha jól számoltam kb. mostani árfolyammal olyan 35000-40000 Ft ami azért szerintem nem mindegy. A kép szintén oda mutat ahonnan én is rendelni szeretném majd.


Oldalról akkorra mint egy ceruza :D lehet hozzá szép bőrtokot venni s hát na, keeeeel!!! :P

A harmadik a listán egy tááávoli terv, egyelőre nem is érzem lét szükségét, persze elfogadnám csak úgy, de venni még nem most fogok. Lehet sejtitek, ez egy telefon, vagy annál több ;)
Iphone 4
Már nem mintha nem lennék megelégedve a mostani telefonommal, de sok olyat tudnak ezek a kis telefonok amit az enyém nem. De mivel az ára jelenleg nem kedvez a pénztárcámnak, így szerintem ez maximum az 5-10 éves tervben lesz benne, de ki tudja akkor már lehet nem Iphone 4 hanem 5 lesz az amire vágyni fogok :)) mindenesetre ő is széééép :) Képre kattintva megnézhetitek webáruházban :) Itt a 32Gb (ami szerintem már érdemes megvételre) 191.000 Ft :/// úgy érzem még fogyhat az árából :DDD


Ennyi lett volna az elektronikai lista, persze biztos lenne még, a laptopom is kezdi beadni a kulcsot, szóval lehet az is kell majd, de még reménykedem kicsit, hogy nem dobja fel a pacskert ez évben :((

Ti milyen elektronikai cikkekre vágytok jelenleg? Ha van kedvetek kommentben szívesen várom :)

10 megjegyzés:

  1. Le vagyok maradva ezekkel a cuccokkal. Ha nem írod le nem mindent vágok hogy mire való :)

    VálaszTörlés
  2. Na akkor már hasznos volt a poszt :DDD Én általában követem ezeket a dolgokat, bár néha rosszul érzem magam és próbálok sok mindent kitaszítani, mert nem akarok elgépiesedni, de ezek közül igazán hasztalannak inkább mégis az Iphone-t mondanám, mert telefonálni egy noki3310-el is tudok :DDD a többi opciója meg csak luxus :D de ez az e-book olvasó most nagyon csábít, de biztos vagyok benne, hogy nem most fogom megvenni :) még akkor sem ha ezek közül ez a legolcsóbb!

    VálaszTörlés
  3. az e-könyv olvasó nekem is nagy álmom, jézuskától idén azt kértem, de valami olcsóbb kivitelt, max 35.000.-ért...még az is nagyon drága, de mondjuk ha belegondolsz, hogy egy jobb könyv is van 5.000.-Ft...

    VálaszTörlés
  4. Thalia, ez az Amazontól rendelve, 35.000Ft oda is írtam, csak itthon megvéve 70.000, plus ha nem ilyet akarsz mint én ami már billenytyűs asszem azt már onnan lehet venni 100 dollárért azaz olyan 20-on valamennyiért plusz a szállítás. De itthon még nem érdemes venni egyelőre :(

    VálaszTörlés
  5. Nincsenek is nagy igényeid.... tényleg.... :P

    VálaszTörlés
  6. Nincs nincs :DDDDDDDDDD addig jó míg vannak az embernek álmai, céljai legalább van mi felé haladni :) aztán vagy összejön vagy nem :P

    VálaszTörlés
  7. Titta olcsóság mindegyik kütyü, amit beraktál!! XD XD

    VálaszTörlés
  8. Ugyiiiiiiiiiiiii :D ingyér van :D

    VálaszTörlés
  9. Atya ég!
    Én is le vagyok maradva....és az árak!:)

    VálaszTörlés
  10. :DDD
    Hát az árak miatt én se repesek az egyszer biztos, de mit várhat az ember amikor már lassan a kenyér és a tej se jön ki egy 1000-esből, :SS egyelőre ezek úgyis csak tervek a megvalósítás még odébb lesz...

    VálaszTörlés

 

Instagram-box

Rendszeres olvasók

A Blogról

Amit tudni érdemes: a blog nyomokban kreatív ötleteket, zene-film-és könyv ismertetőket, egy 24 éves lány hétköznapjait, és fotós próbálozásait tartalmazza, változó eloszátsban ;).



Amennyiben tetszik amit látsz, térj vissza bátran máskor is, ha kérdésed van, felül az ikonok között megtalálod a számodra legkézenfekvőbb elérhetőséget!